zaterdag 21 december 2019

Interieur verder gestript

Intussen raakt de YenX binnen steeds kaler


Het plafond en onder het dek is alles intussen gebroken wit geschilderd en de binnenkant van de (zichtbare) huid lichtgrijs. 
De bovenkastjes konden er vrij makkelijk uit worden geschroefd en staan nu thuis voor een lakbeurt, samen met flonders en andere losse delen.
De rest van het houtwerk moet aan boord worden opgeknapt, geschuurd en gelakt.

Om overal goed bij te kunnen is de elektra intussen ook grotendeels verwijderd.
Omdat ik alles zo simpel mogelijk wil hebben blijft er ook veel uit:
De autoradio en speakers zijn eruit (muziek of radio luister ik wel via gsm en bluetooth box of wereldontvanger)
12V lampjes gaan er grotendeels uit en worden vervangen door batterij led spots.
De windset is defect en komt niet meer terug  (ik vaar wel op telltales en windex)
De dieptemeter is ook defect , maar die zal ik waarschijnlijk wel vervangen
Het log werkt (nog) wel, maar ik heb mijn twijfels of ik niet uitsluitend op GPS snelheid zal varen.
Ook het huidige schakelpaneeltje zit op een dusdanig onhandige plaats dat die verplaatst gaat worden.

Blijft over veel gaten ....dus ik ben op zoek naar creatieve oplossingen voor een nette afwerking.

Wordt vervolgd



Geen opmerkingen:

Een reactie posten